سجادسجاد، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

نی نی کوچولو گل پسره

بدون عنوان

1392/11/13 1:15
نویسنده : مامان
508 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقته از پسرم ننوشتم نمی دونم چرا صفحه وبلاگمون باز نمی شد پسرم پیش 2 رفته و هنوز خیلی بامزه و شیرینه مثل بچگی هاش به فوتبال علاقه زیادی داره و میگه زندگی من فوتباله البت همین که من میپرسم من چی ؟ من و بقیه روهم اضافه  میکنه  مامان تو و بابا و باباجون و مامان جون وخاله و.....هم زندگی من هستید  فدای پسر مهربونم

 نظم و استقلالش زیاده   کار هاش رو خودش انجام میده نسبت به انجام تکالیف مقیده امیدوارم همین طور جلو بره

این هفته هم اولین سمینارش رو با موضوع دایناسور ها ارائه کرد من براش پاور پوینت درست کردم و با هم دیگه کاردستس درست کردیم

 

 دیشب بعد از دیدن سریال آوای باران کلی گریه کرده که مامان اگه تو نبودی من چیکار می کردم ؟ مامان اینا نقاشی اند ؟و.....که من کلی بقلش کردم و بوس و  برطرف کردم ترس و نگرانی

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)