سجادسجاد، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

نی نی کوچولو گل پسره

پسر معصو م من

1390/5/31 23:17
نویسنده : مامان
231 بازدید
اشتراک گذاری
برایت می نویسم در حالی که به صورت پاک ات نگاه می کنم

و فرشته ها گونه ات را بوسه باران می کنند

 و من به تماشا نشسته ام این همه خوشبختی را....

 فقط خدایم میداند که برای تولدت چقدر سختی کشیدم....!

و فراموش میکنم تلخی آن ۹ ماه را به دیدن لبخند آرامی از تو....

نازنینم...!

روز تولدت چقدر زیبا بود، همه چیز را به یاد دارم...

چهارشنبه صبح ، با کوله باری از خستگی مدوام و دلتنگی لحظه به لحظه و تنها شاد از دیدار تو ............

لحظه ی آماده کردن ام برای اتاق عمل  و... آن احساس عمیق تنهایی و ترس و تلاش برای شاداب بودن در آخرین دیدار با مامان

حضورم در اتاق جراحی.. صدای پای دکترها...

آمپول ... سرم  ... و ...

                          خدا.

و خدا که در آن لحظه چون طفلی ترسیده در آغوش اش پناه گرفته بودم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)