سجادسجاد، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

نی نی کوچولو گل پسره

بدون عنوان

1390/12/19 0:39
نویسنده : مامان
218 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comسلام سلام چه مامان گل فعالی اونم در آستانه عید نوروز

 دوست دارم از گلم بنویسم از  مهربونی بهانه گیری ها ، شیطنت ها و شیرینی هایی که داره از اینگه هر وقت اذیتم می کنه هم ته دلم پر خنده میشه و به زور جلوی خودم رو میگیرم و سعی می کنم جدی باشم

niniweblog.comniniweblog.com

سه شنبه حال گلم بد بود niniweblog.com  کج کج می رفت و به دیوار می خورد فهمیدیم یواشکی رفته و قرص خورده خدا  رو شکر که بالا آورد و الا ما بودیم و بیمارستان تا صبح نخوابیدم  می ترسیدم ............... خدا رو شکر که به خیر گذشت

niniweblog.com

  سجادگلم زبان خیلی دوست داره البته اینو مدیون خاله است چون با هاش کار می کنه دو بار از مهد کودک با مدال اومده که  میگه چون من پسر خوبی بودم خانم مغلم بهم داده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابای ملیسا
19 اسفند 90 11:01
با سلام . ضمن تبریک به خاطر وبلاگ قشنگتون ، وبلاگ ملیسا خانم به روز شد . لطف کنید و با تشریف فرمائی خودتون ، ملیسا ، دختر عزیز من رو خوشحال کنید و با گذاشتن یه یادگاری ، روزهای قشنگش رو قشنگتر و پر خاطره تر کنید . ممنونم از حضور شما