سجادسجاد، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

نی نی کوچولو گل پسره

سفر به شمال

1391/4/25 6:57
نویسنده : مامان
368 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

 از دوست های گلی که برامون پیام میزارند خصوصا پرهام نی نی که تو دل مامانش فعاله و مهدی کوچولو ممنونیم

راستش این هفته ما تعطیلات  آخر هفته رو با محمد جواد و دایی  رفتیم شمال به من خیلی خوش کذشت مخصوصا که همش توماشین دایی بودم و با مجمد جواد راستی یه سئوال وقتی رفتیم کنار دریا  محمد جواد کفت  می خوام برم جایی که عرب نی انداخت  یعنی چی

بعد من به خاله ( مامان محمد جواد) گفتم : خاله این نمی اد بریم جایی که عرق می انداخت و همه خندیدند چرا آیا ؟؟؟؟متفکرخنده

 یه سئوال هم از مامان کردم نتونست جواب بده شما جوابش رو بلدید

مامان  این چیزها چرا مثل  اون چیزها ست ؟

 شما جوابش رو بلدید ؟سوال

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پرهام
25 تیر 91 7:55
نگران نباش سجاد جان این بزرگترا نمیدونن ما کلی فیلسوفیم و باید در مورد سوالای ما عمیق تر فکر کنن. من درکت می کنم