سجادسجاد، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

نی نی کوچولو گل پسره

انتخاب مدرسه

1392/1/17 7:28
نویسنده : مامان
600 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  مدتی است که برای انتخاب مدرسه سجاد سردر گمم  به سایت تعداد زیادی از مدارس سر زدم  دو تا مدرسه رو هم تا به خال حضوری رفتم  اما امان از نگاه نکته بین و حساس من  همه می گن تشابه شغلی باعثه که سخت بگیری و من به خیلی از مسائل فکر میکنم که فرزندم دررابطه با مدارس در گیر خواد بود 

  مدرسه 1 : یک مدرسه با روش شناختی باهم  رفتیم و از نزدیک با مدرسه آشنا شدیم و به توضیحات مدیر گوش دارم حسن این مدرسه دادن آزادی انتخاب به دانش آموزان در مورد یادگیری فضای  زیبا و تمیز و روشن و دلباز بود اما عیوب  کلاس ها با شیشه حدا شده بود که خطرناک است خصوصا برای پسر ها  شهریه نسبت به خدمات و حتی زمان مدرسه بسیار زیاد بود ( مدرسه از ساعت 8:30 تا 11:30 ) فعالیت می کرد و مسئله بعدی آیا مربیان و کادر این مدرسه روش شناختی رو روی بچه های ما امتحان نمی کردند ؟ آیا این روش جواب میدهد آیا با آموزش ها بعدی ما  مجتوای کتاب های درسی مطابقت دارد اینها سئوال هایی است که فکر مرا درگیر کرده اما نگاه اول سجاد:  من می خوام حتما برم این مدرسه  مخصوصا 2 تا از دوستان مهدش راهم دیده بود بعدا به من میگه مامان این مدرسه 2 تا چیز کم داشت یکی کلاس مونته سوری  یکی هم من اصلا اونجا کلاسی ندیدم

مدرسه 2

 مدرسه بعدی هم حسن ها و عیب هایی داشت فضا خوب بود آموزش پیش دبستانی خوب بود ( من دوست دارم سجاد در پیش دبستان هم آموزشش مونته سوری باشه) که این مدرسه فضا و مربی و... داشت اما کلاس اول به بعد را چه کنم دوست دارم سجاددر یک محیط ادامه بده تا بادوستهایی از جنس خودش برزگ بشه و باهم باشند  اما به دبستان این مدرسه خیلی اطمینان ندارم و به این که محیط مدرسه کاملا غیر مذهبی است نگاه اول سجاد : مامان من  می خوام بیام این مدرسه من چرا  سجاد جون زمین فوتبال داره

بعد که اومدیم خونه به باباش می گه بابا یه مدرسه رفتیم  زمین فوتبال داشت جام جهانی ( منظورش جام هایی بود که مدرسه در کمد جوایز گذاشته بو د) عینک شنا

بعد فکر که آیا می تونه چندروز   در هفته به مدرسه 1 بره و چند روز به مدرسه 2  که البت ما گفتیم نه

 مدرسه 3

مدرسه سوم 18 فرور دین باید بریم  شک های من در مورد این مدرسه معروف تهران یکی محیط بی اندازه مذهبی است که من می ترسم فرزندم زده بشه و دیگر اینکه کادر مدرسه همه آقا هستند  البته مونته سوری هم نیست و متاسفانه پیش دبستان در این مدرسه 3 روز در هفته است ولی در مورد دوره های بعدی  دبستان و راهنمایی و دبیرستان من تعریف شنیدم

 می خوام باز برم مدارس رو بگردم

بین این 3 مدرسه به نظر شما کدوم رو انتخاب کنم   خودم هم شک به دلم   بازهم جستجو میکنیم

 

و  .....................

این داستان ادامه دارد................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

باباي مليسا
17 فروردین 92 9:39
سلام . ضمن آرزوی سالی پر از سلامتی ، خوشی ، مهربونی ، همدلی ، عاقبت بخیری و خلاصه تمام آرزوهای خوب و قشنگ برای شما و خانواده محترمتون و تبريك بخاطر نوشته هاي زيباتون باید عرض کنم که وبلاگ ملیسا خانم با کلی عکسهای متنوع به روز شد . خیلی خوشحال می شیم تا سال جدید ملیسا رو با بازدید و گذاشتن یک یادگاری زیبا ، قشنگتر و دلنشین تر کنید . منتظر شما و یادگاریهای زیبای شما هستیم.