سجادسجاد، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

نی نی کوچولو گل پسره

روز پدر مبارک

1392/3/3 17:04
نویسنده : مامان
541 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

 روز پدر مبارک دیشب به مناسبت روز پدر  می خواستیم بریم برای آقای پدر هدیه بخریم اونم با این دو تا ورو جک

از منزل اتمام حجت شد که اگه باهم دعوا کنید من همون جا از ماشین پیادتون می کنم و هردو قول دادند

 در فروشگاه آقا سجاد فرموند باید برای من هم هدیه بخرید چون من پسرم یه روز  پدر میشم  و ما را مجبور به تهیه هدیه کرد

 بعد در راه برگشت پرستو گفت سجاد به بابا نگی رفتیم براش هدیه بخریم بگو رفتیم برای مامان مانتویی چیزی بخریم

خلاصه رسیدیم منزل بعد از کلی سفارش سجاد به محض دیدم بابا گفت : بابا ما نرفتیم برای تو  هدیه بخریم رفتیم برای مامان ( یادش رفته بود بگه مانتو کمی مکث کرد) روسریی چیزی بخریم

 بعد پرستو رفت هدیه ها رو کادو کنه  سجاد به در اتاقش میزد و می گفت در وبازکن منم بیام کادوکنم

بعد  می دوید تو هال و می گفت بابا میخوایم سورپریزت کنیم

بعد رفت لباس نو پوشید و اومد به من گفت ادم باید روز پدر لباس نو با جوراب بپوشه

 من و بابا کلی خندیدم بابا هم سوپرایز شد کلی مگه نه ؟

 

پسندها (1)

نظرات (0)