سجادسجاد، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

نی نی کوچولو گل پسره

خاطرات

1391/11/24 23:47
نویسنده : مامان
545 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امروز یاد چند تا خاطره از کوچیکی پسرم  افتادم فکر کردم تا یادم نرفته اینکا بنویسمشون

 به سی دی های مجیک انگیش  می گفت : مجید فینگلی

 همش می گفت منم می خوام نمک کنم و بعد کل کابینت های مامانمو بیرون می ریخت

هنوز به پماد میگه کماد

 و تازگی ها اومده میگه مامان من با کامپیوتر با رفتم تو یه بازی ایرترنتی

 مامان بریم تو ایرترنت برام بازی رو بیار

 باز یادم اومد می ام همین جام مینویسم

 چند  وقت قبل (5 سالگی ) : مامان مگه من از مهدی وحسین بزرگتر نیستم

من : بله پسرم

سجاد : پس برام موبایل بخر

من :تعجب

 عاشق حسین کوچولوه و دلش می خواد خدا به ماهم نی نی داداش بده که البت من زرنگی کردمزبان و به مامان حسین کوچولو گفتم :  که حاله حسین داداش سجاد بشه ایشون هم قبول فرمودندقلبنیشخند و سجاد هم رسما میگه حسین برادر منه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)